top of page

​

Tel: 085 060 24 28

 E-mail: info@business-security.nl

werkbeleid

Werkbeleid: Business Security BV 1. Inleiding Business Security BV levert beveiligingsdiensten binnen de zorgsector, bij objecten en aan recepties. Onze dienstverlening is gericht op veiligheid, betrouwbaarheid en mensgericht werken. Dit werkbeleid beschrijft hoe wij onze werkzaamheden organiseren, aansturen en controleren. 2. Organisatie van het werk • Diensten worden handmatig gepland en afgestemd met de medewerkers per locatie en opdracht. • We hanteren duidelijke werkinstructies per locatie, afgestemd op de aard van het werk en de bijbehorende risico’s. • Voorafgaand aan inzet op locatie worden medewerkers ingewerkt of gebrieft door een leidinggevende. • Voor urgente zaken is altijd een verantwoordelijke bereikbaar. 3. Afspraken en omgangsvormen • Wij werken met een professionele houding waarin respect, betrouwbaarheid en integriteit centraal staan. • Elke medewerker ondertekent bij indiensttreding een gedragscode. • Incidenten of grensoverschrijdend gedrag worden altijd gemeld en vastgelegd. 4. Kwaliteit en professionalisering • Beveiligers beschikken over een geldig beveiligingsdiploma (SVPB) en zijn gescreend via Justis. • We hanteren de richtlijnen van de VEB en voeren interne controles uit. • Wij investeren in bijscholing, praktijkbegeleiding en kennisoverdracht. 5. Veiligheid en gezondheid • We beschikken over een actuele Risico-Inventarisatie & Evaluatie (RI&E). • Elke werklocatie wordt vooraf beoordeeld op veiligheid en werkbaarheid. • Onze medewerkers werken met de juiste beschermingsmiddelen en duidelijke instructies. 6. Digitale werkprocessen (Secusoft) • Wij gebruiken Secusoft voor dagrapportages, meldingen, controlelijsten en incidentregistraties. • Gegevens worden veilig en systematisch vastgelegd. • Rapportages zijn beschikbaar voor interne evaluatie en overleg met opdrachtgevers. 7. Certificering en erkenningen • Business Security BV is erkend door de VEB (Vereniging Erkende Beveiligingsorganisaties). • Wij werken volgens de kwaliteitsrichtlijnen van ISO 9001, gericht op continue verbetering. 8. Verzuim en verlof • Ziekmeldingen worden telefonisch doorgegeven aan de direct leidinggevende. • Verlof wordt schriftelijk of digitaal aangevraagd en afgestemd op de personeelsplanning. 9. Communicatie en evaluatie • Via Secusoft leggen wij dagelijks rapportages vast. • Regelmatige evaluaties met opdrachtgevers en medewerkers zorgen voor verbetering en betrokkenheid. • Suggesties en feedback worden serieus genomen en zo nodig omgezet in actiepunten. 10. Screening, certificering en opleiding Elke medewerker wordt voorafgaand aan indiensttreding gescreend door de overheid via Justis. Na goedkeuring ontvangt de medewerker een grijze pas (beveiligingspas), conform de wettelijke eisen. Onze medewerkers zijn in het bezit van de juiste diploma’s en certificaten, waaronder het ABM-diploma, BHV (Bedrijfshulpverlening) en VCA (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers), afhankelijk van de inzet en functie. Nieuwe medewerkers doorlopen een onboardingtraject waarin zij alle facetten van onze organisatie leren kennen, inclusief onze kernwaarden, communicatie- en werkwijzen. Zij ontvangen begeleiding op maat en volgen trainingen via onze digitale leeromgeving, ondersteund met instructievideo’s. Voor de ontwikkeling van praktische vaardigheden organiseren wij praktijkgerichte trainingen op locatie of in samenwerking met erkende opleiders. 11. Privacy, klachten en evaluatie Onze medewerkers ondertekenen bij indiensttreding een privacyverklaring in het kader van de AVG-wetgeving. Zij zijn zich bewust van de vertrouwelijkheid van informatie, met name bij werkzaamheden binnen de zorgsector. Er is een duidelijke klachtenprocedure beschikbaar voor zowel medewerkers als opdrachtgevers. Klachten worden zorgvuldig geregistreerd, onderzocht en waar nodig opgevolgd met corrigerende maatregelen. Daarnaast hanteren wij een socialmediabeleid, waarin gedragsregels en verantwoordelijkheden rondom online uitingen en representatie zijn vastgelegd. Alle medewerkers worden hierover geïnformeerd tijdens het onboardingtraject. Ons werkbeleid wordt jaarlijks geëvalueerd en waar nodig bijgesteld. Deze evaluatie vindt zowel intern als extern plaats, onder toezicht van onafhankelijke partijen zoals de VEB. 12. Vaststelling en verantwoordelijkheid Dit werkbeleid is vastgesteld door de directie van Business Security BV. De directie is verantwoordelijk voor het naleven, bijhouden en actualiseren van dit beleid. Medewerkers worden actief op de hoogte gehouden van wijzigingen en nieuwe procedures. Versie: 1.0 Datum vaststelling: 16 juni 2025 Beheerder: Directie Business Security BV Volgende evaluatie: juni 2026

Openingstijden

24/7

Klik en download de

voorwaarden hierboven

Adres

Hoytemadyk 4, 8614AR

Oudega W Noord-Nederland

Voorwaarden

bottom of page